Followers

Saturday, May 15, 2010

Kenapa sakura suka tengok drama korea

Salam Sabtu....



Kenapa Sakura suka sangat layan citer korea..



Pertama.. sebab drama korea best sebab penghayatan pelakonnya ... nampak real.. kalau nangis tu.. memang meleleh habis la.. sampaikan kita yang jadi penonton ni pun nak nangis sama...



Kedua... faktor kelogikan..Sakura suka sebab actress perempuan tak over makeup.. contoh kalau scene kat rumah.. pakaian.. makeup.. bersesuaian dengan keadaan di rumah... kiranya logikla..



Ketiga.. lagu yang best-best... walaupun sepatah haram pun Sakura tak faham.. tapi kalau dengar lagu-lagu yang dinyanyikan penyanyi korea.. kalau lagu sedih.. kita dapat feel.. kesedihannya..



Keempat... mesti.. disebabkan oleh kecomelan pelakon-pelakon mereka..



kelima... lokasi yang cantik... cuba tengok Boys Over Flowers... banyak lokasi-lokasi yang menarik ditampilkan dalam drama tersebut..



Keenam.. sebab tak dapat pergi korea.. tengok drama korea pun jadilah...



So, kepada sesiapa yang minat nak tengok citer korea.. bolehlah buka mysoju.. kat situ banyak drama-drama korea.. yang kita boleh tengok.. dah tak payah beli cd atau dvd lagi.. tapi Sakura.. suka gak beli sebab nak buat koleksi..


Tapi.. drama Malaysia boleh tahan gak.. contohnya Adammaya ..harap-harap lepas ni ada lagi drama-drama yang best untuk tontonan kita semua....


Ok..... bye...........





1 comments:

aiDieNa said...

Hmm.. sama lar.. saya pon suker lar sangat tengok citer korea.. selain dari aktor aktres dia yg comel & kacak.. lagu2 dia sangat best!