Followers

Monday, May 17, 2010

Isnin... boring betullah




Isnin...boring betul rasanya.. biasalah hari pertama start kerja..mood belum ada lagi.. esok hari selasa.. lusa..rabu.. tak sabar betul nak tunggu hari sabtu...

Macam anak sakura pulak.. hari-hari tanya umi hari ni hari apa.. esok hari apa.. bila dah sampai hari khamis.. pandai pulak dia cakap umi lagi satu hari nak cuti..

Tapi apa-apa pun kerja kena ikhlas betul tak..barulah rezeki yang dapat tu halal..syukur juga dengan segala nikmat yang Allah berikan..

So, sama-samalah kita jadi macam baby ni senyum jer..

senyum seindah suria..
dalam kehidupan..
senyumlah dari hati..
duniamu berseri..
senyum kepada semua..
senyumanmu amatlah berharga.


7 comments:

princeduyong said...

biase...monday blues

~ar!eyko san~ said...

betul2,,kje kne ikhlas..so senyum sokmo =))

Ann said...

ari ni dah selasa, dh ok kot..

Sakura said...

princeduyong: aa.. aa.. monday blues..

Sakura said...

~ar!eyko san~: senyum jangan tak senyum ya

Sakura said...

Ann: ye..ye..esok hari rabu..

Aftuz said...

seminggu sekejap jeh..tup tap dah setahun.